Naujienos

2010 07 14

Ar žinai kas aš esu...?

2010 03 26

Yra šalių, į kurias tau norisi sugrįžti. Ir ne dėl to, kad šalis tau ypatingai patinka. Tiesiog tu patinki sau toks, koks tu esi toje šalyje. Tokia šalis man yra Indija. Ir šiandien, kai po antros kelionės į Indiją praėjo daugiau nei pusė metų, aš prisimenu Indiją. Prisiminkite ir jūs čia...

2009 09 08

Vasarą, per Jonines aš keliavau į Austriją, kur vaikštinėjau po Zillertaler Alpes. Kelionės įspūdžiai čia...

2009 09 06

Vakar aš grįžau iš Indijos. Visko ten įvyko – visko matėme, visko patyrėme.... O Himalajų kalnų grožis tiesiog nenupasakojamas. Laukite įspūdžių...

2009 08 13

Taigi... Vasara slenka į pabaigą, ir ilgos dienos virsta trumpomis dienomis... Šiltas oras virsta ne tokiu šiltu oru, o rasa kas rytą tampa vis šlapesnė ir šaltesnė... Sunku man buvo dirbti vasarą, kai visi keliavo, nes, sako, jog dabar atėjo laikai, kai atostogas dalina laisvai, ir žmonės gali daugiau keliauti, poilsiauti ar veikti kažką kito, nepanašaus į darbą. Matyt man tokie laikai neatėjo. Nors žmonės sako, jog gerai, kad man neatėjo tokie laikai. Matyt jie žino ką sako...

Bet šiandien aš kraunu savo kelioninę kuprinę, nes rytoj iškeliauju į Indiją. Šį kartą lankysiu Ladaką. Tad iki pasimatymo rudenį!

2009 06 12

Kalnai kalnai... Kas jūsų grožį apsakyti gali... Ir kodėl grįžtant iš kalnų liūdesys apima visus mus, žygeivius... Bet mes vis tiek šypsomės, nes žinome, jog į kalnus sugrįšime tikrai! Šį kartą mūsų komanda – keturiolika Lietuvos spaudos keliauninkų – nusprendėme kalnus pamatyti pavasarį...

2009 04 30

Suskaičiavau... Praėjo dešimt metų... Nuo dienos, kai kažkada, kažkur aš ir mano draugas Donatas vakarais žiūrėjome į dangų ir svajojome apie tolimas keliones... Tuo metu mes nežinojome, jog visos mūsų svajonės įšsipildys...

Kur kelias mane nuvedė, šiandien aš žinau... Tai žino ir tie, kuriems reikia tai žinoti... Kažkas žino ir kur kelias mane nuves po kitų dešimt metų... Bet aš nežinau... Ir nežinau ar noriu tai žinoti... Aš tik linkiu sau, jog kiti dešimt metų butų ne mažiau įspūdingi... Linkiu to ir savo draugams...

2008 12 30

Kalėdos... Eglučių, žaisliukų, dovanų ir ilgų nedarbo dienų metas. Kalėdas sutikau Kopenhagoje. Ir vėl važinėjau dviračiu, ir vėl lankiausi Kristianijoje... Be abejo, aplankiau visą krūvą grožybių bei įžymybių, bet apie tai nepasakosiu, nes nėra ką pasakoti. Dabar laukiu Naujųjų Metų. Girdėjau, jog jie ateis rytoj vidurnaktį...

2008 11 04

Savaitgalį aplankiau Kopenhagą! Vaikščiojau po senamiestį, Kristianią, įvairius parkus ir labai daug važinėjau dviračiu. Kelionės pasakojimo nebus, nes kelionė neatitinka šios svetainės koncepcijos...

2008 10 20

Savaitgalį ir vėl aplankiau Aukštuosius Tatrus. Ir vėl lipau į perėjas bei viršūnes, ir vėl klampojau per sniegą bei ledą... Turbūt tai turėtų būti paskutinė mano kelionė į šiuos kalnus. Juk sako, kai kažką darai per dažnai, tai tampa rutina. O rutina juk kenkia sveikatai...

Meluočiau, jeigu pažadėčiau daugiau nekeliauti į Aukštuosius Tatrus...

2008 10 06

Kai pirmą kartą pamačiau Uralą likau sužavėtas. Tad sugrįžau į jį dar kartą...

Žemai lenkiu galvą prieš pasakiškas Islandijos grožybes, nuostabius, nepakartojamus ir įkvepiančius vaizdus... Pažadu, jeigu pasaulyje yra panaši į Islandiją šalis, aš ją būtinai aplankysiu...

2008 09 22

Vasara baigėsi, baigėsi ir kelionės. Todėl turbūt yra gerai, kad aš niekur nenoriu keliauti... Sako, kai suderini galimybes ir norus, esi laimingas... Turbūt aš esu laimingas... Tad man belieka tik viską prisiminti ir viską užrašyti... Dviejų žygių Aukštuosiuose Tatruose įspūdžių ieškokite čia, na o Islandija ir Priepoliarinis Uralas pasirodys labai labai greitai.

2008 08 01

Aš buvau Šiaurėje! Keliavau po nuostabią, atšiaurią, spalvotą, kontrastuose skęstančią Islandiją... Šiandien aš ir vėl kraunu savo kelioninę kuprinę. Aš grįžtu į Šiaurę. O visos istorijos ir fotografijos svetainėje atsiras rudenį...

2008 05 26

Dienos lekia pro šalį, o aš šypsausi. Juk puikiame pasaulyje aš gyvenu: nekariauju, nebadauju ir daug keliauju. Ir nesvarbu, jog įspūdžių svetainėje mažai. Bet žinokite – aš keliauju...

2008 05 25

Tatrai – kalnai, nuo kurių sunku pabėgti. Juk tai vieninteliai normalūs kalnai, kuriuos lengvai galime pasiekti per dvylika valandų. Tad ir šį kartą, sulaukę papildomų laisvadienių mes iškeliavome į Tatrus.

2008 02 27

Šiandien, kai praėjo daugiau nei penki mėnesiai nuo kelionės į Indiją pabaigos, aš vartau kelionės dienoraštį ir nuotraukų albumą, bandau prisiminti nuotaikas, kurias išgyvenau toje keistoje šalyje...

2007 11 10

Kai Lietuvos darbo liaudis sulaukia keturių laisvų dienių iš eiles, ji būna be galo laiminga, nes gauna dar viena progą aplankyti Aukštuosius Tatrus. Įspūdžių ieškokite čia.

2007 10 08

Kiekvienas Indija supranta savaip. Tikriausiai aš priklausau prie tų, kuriuos visas tas chaosas užkniso juodai, bet kurie sugrįžę vėl nori ten keliauti. Taigi, aš grįžau. Laukite įspūdžių...

2007 08 22

Daug kalnų, upių, jūrų ir kelių aš mačiau. Bet nekada nemačiau egzotiškos šalies šiukšlynų, tiesiog gatvėje degančių lavonų, klaikiai įkyrių vietinių gyventojų ir išmaldos prašančių apipuvusių valkatų... Nemačiau aš snieguotų Himalajų viršūnių, neragavau vegetariškų, bet, sako, labai skanių patiekalų ir septynias dienas iš eilės netriedžiau nuo tų labai skanių patiekalų... Tikriausiai todėl šiandien aš ir iškeliauju į Indiją...

2007 07 20

Nors ir pavėluoti, įspūdžiai iš Tatrų – jau svetainėje. Ieškokite čia. Na o aš niekur nekeliauju, nes man ir čia gerai...

2007 06 21

Įspūdžiai iš Kolos jau svetainėje. Ieškokite čia. O aš ir vėl kraunu savo kelioninę kuprinę. Juk rytoj iškeliauju į Aukštuosius Tatrus...

2007 05 24

Baigiasi dar vienas pavasaris... Bet ar gali pavasarį nebūti kelionės kažkur toli...?! Tikrai negali, todėl aš ir vėl kraunu savo kelioninę kuprinę... Šį kartą mes keliaujam į šiaurę, į Kolą. Bastysimės Kandalakšos apylinkėse, plauksime upėmis Kamenaja ir Riabyna. Iškeliaujame šiandien vakare...

2007 05 14

Mes šturmuojam Tatrus! Istoriją skaitykite čia.

2007 05 09

Kažkada kovo viduryje mes plaukėme Akmena. Istoriją rasite čia. Beje, aš jau pardaviau savo namus, tad nerašykit ir neskambinkit.

2007 04 20

Mes plaukėme Ūla. Pasakojimą skaitykite čia.

2007 02 02

Pagaliau prisnigo! Tad išsitraukėme voratinkliais aplipusias slides, nupūtėme dulkes nuo dar nepavargusių slidžių batų ir išėjome į žygelį. Kaip mums sekėsi? Atsakymo ieškokite čia.

2007 01 17

Atėjo Nauji metai, o ruduo kaip nesibaigia taip nesibaigia. Tad aš ir toliau keliauju po rudeninę Lietuvos gamtą ir laukiu sniego. O per Naujuosius mes plaukėme Grūda. Įspūdžius rasite čia.

2006 10 19

Ruduo... Tad aš ir vėl žiūriu į kasdien vis geltonesnius klevų lapus, o savaitgalius leidžiu lietuviškoje gamtoje... Žygelio po Labanorą įspūdžius rasite čia.

2006 09 25

Įspūdžiai trumpai iš Altajaus yra čia.

2006 09 04

Grįžau! Žygis buvo nuostabus: mes išvaikščiojome kalnus, išlandžiojome urvus ir praplaukėme Didįjį Jalomaną... Įspudžiai – jau greitai... :-)

2006 08 06

Šiandien iškeliauju į Altajų. Ten plaukiosiu, kopinėsiu, uogausiu, grybausiu... Žodžiu, veiksiu tai ką visada veikiu kalnuose... Grįšiu maždaug rugpjūčio pabaigoje...

2006 07 24

Įspūdžius iš Poliarinio Uralo rasite čia. Na o aš einu krauti kuprinės. Juk po dviejų savaičių iškeliauju į Altajų... :-)

2006 07 09

Viskas ok, grįžau. Įspudžiai – jau greitai... :-)

2006 06 15

Taigi, šiandien aš iškeliauju į Poliarinį Uralą. Plauksiu Makar–Ruz, Jengaju upėmis bei vaikščiosiu po labai gražius kalnus. Šiandien aš pavydžiu pats sau... :-)

2006 06 01

Prasidėjo vasara, o mano kelioninė kuprinė ir vėl mano dėmesio centre. Juk birželio 15 dieną aš iškeliauju į Poliarinį Uralą... Sako, tokiu metu ten būna baltosios naktys...

2006 05 21

Gaila, bet šiais metais pavasarinis potvynis buvo labai trumpas. O plaukti juk taip norisi... Todėl sugalvojome vandens paieškoti Latvijoje... Skaitykite čia.

2006 04 28

Per Velykas plaukėme Babrungu ir Minija. Istoriją skaitykite čia.

2006 04 09

Taigi, grįžau... Kelionė, nors ir trumpa, bet davė labai daug. O aplankyti didieji Ukrainos miestai – Charkovas, Sevastopolis, Simferopolis, Odesa, Kijevas – dar kartą priminė kaip aš nekenčiu tiukšmo, smogo bei urbanizacijos apskritai. Ir tik mėlyna jūra, žydras dangus ir aukšti kalnai snieguotomis viršūnėmis bei pušimis apaugusiais uolėtais šlaitais man......... Ech... Žodžiu, pasakojimas – čia, nuotraukos – čia. Enjoy...!

2006 03 28

Ir toliau dirbame įmonėse, siekiančiose pelno. Bet juk atėjo pavasaris. O pavasaris yra kelionių metas. Štai todėl mes ir iškeliaujam į Krymą. Ten vaikščiosim po kalnus, žiūrėsim į jūrą, gersim alkoholinius gėrimus ir valgysim pernykščius arbūzus. Iškeliaujam jau šiandien. Traukiniu... Be abejo, keliauti autostopu mums būtų mieliau, bet šiuo metu laikinai mes išgyvenam periodą, kai turime daug pinigų ir mažai laiko...

2006 03 06

Truputį po kalnus, truputį po pievas, miškus ir laukus... Aš net slidinėjau Slovakijoje, Aukštuosiuose Tatruose... Žodžiu, visą žiemą kažką veikiau. Ir gerai, nes žiema buvo graži – šalta ir snieguota... Ir štai atėjo pavasaris. Ir aš laukiu iš pietų sugrįžtančių paukščiukų... O jų kaip nėra, taip nėra...!?

2006 02 01

Paslidinėjome trumpai, nereikšmingai. Bet istorija parašiau. Ieškokite čia.

2006 01 03

Nauji metai... Po Naujų metų prasideda sausis, vasaris... Ir kovas... O kovas yra pavasaris. Pavasarį atšyla oras, sužaliuoja medžiai, patvinsta upės ir iš pietų grįžta paukščiukai... Pavasaris yra kelionių metas... Aš laukiu pavasario...

2005 11 14

Ruduo... Ir aš vėl keliauju po Lietuvos gamtą. Gaivus oras, uodų ir mašalų nebuvimas, geltoni kvepiantys klevų lapai... Ruduo man pats gražiausias. Po pavasario...

2005 08 31

Grįžau! Nuotraukas ir pasakojimą rasite čia.

2005 08 04

Jergutėliau, kaip yra gerai, kai yra kelionė. Šiandien aš iškeliauju į Rytų Sajanus. Plauksiu Kitojumi ir Kitojaus intaku – Biliuty, lipsiu į aukštus kalnus, žiūrėsiu į Baikalą, valgysiu sūdytus kiršlius ir omulius, taip pat – lauže kepintus kedrų riešutus, didelius grybus ir įvairias įdomias uogas, gersiu badanų arbatą ir spiritą su auksine šaknimi, fotografuosiu viską, dainuosiu ypatingas dainas, miegosiu ilgai ir būsiu laimingas. Grįšiu maždaug po mėnesio...

2005 06 21

Trumpą istoriją ir krūvą nuotraukų apie tai, kaip aš plaukiau Peršokšna rasite čia.

2005 06 15

Darbas užkniso totaliai!!! Nesuprantu... Koks asilas sugalvojo darbą vasarą...? Laikrodis tiksi, ir greitai jis ištiksės laiką, kai nebus darbo. O aš būsiu šalia...

2005 05 15

Maždaug prieš savaitę grįžau iš Karelijos. Plaukėme Uksunjoki upe. Turėjome gerą orą ir gerą vandenį. Kelionės pasakojimą ir nuotraukas rasite čia.

2005 04 28

Užkniso viskas! Todėl šiandien iškeliauju į Kareliją.

Copyright © 1999 – 2011 by Remigijus Launikonis. All rights reserved.