Naujienos
Kas yra kas...?
------------
E–paštas

MANO IR VAK'O TRANZAI Į SAAREMAA (ESTIJA)
2001 07 05 – 2001 07 08

Nuotraukas žiūrėkite čia
Maršrutas: Vilnius (LT) – Ryga (LV) – Parnu (EST) – Kuressaare (EST) – Ryga (LV) – Vilnius (LT)
Davyvauja: Remigijus ir VAK

O mes šį savaitgali į Kuressaare keliavome!! ZAIJ ZAIJ ZAIJ...! Ot ir graužkitės tie, kurie su mumis nevažiavote! Viskas buvo labai gražu, viskas buvo tiesiog tobula... Siaubingai gerai pailsėjome!
             Važiavo šeši žmonės – Martynas, Jūratė ir Reda, Tadas ir Remigija, ir aš! Taigi ~ 16:00 visas laimingas ir švytintis buvau on the road Pašilaičiuose. Išsitraukiau savo etatini “LV” ir bandžiau stabdyti fūras... Nė velnio jos man nestojo... Bet po 10 minučių susitranzijau mašiną iki Panevėžio. Iš Panevėžio – iki Pasvalio, toliau – Biržai... blah blah blah blah blah blah... žodžiu ~ 18:00 buvau ant LT/LV. Čia susiradau ratus iki Parnu: atvažiuoja nuliova Audi. Jos šeimininkas = toks storas bičas, o šalia jo – blondine. Nu jooooooooooo.... Jei tokie ima tranzuotojus, tai aš snieguolė... Bet experienc'as man liepė eiti ir klausti. Po 10 minučių, mes jau važiavome i EST... Visa kelią bičas spaudė 130 – 140 km/h. Blondinė viena gėrė Black Jack, o as – jų pastatytą man alų! Po trečio butelio, taip jauku pasidarė... O dar jūra Saulkrastėje padovanojo nuostabų saulėlydį. Krutai...!!!
             ~ 23:00 atvažiavome į Parnu. Ai tiesa, pakeliui dar buvome sustoję. Valgėme estų nacionalinę sriubą. Nu...... Visai skani!
             Kažkur išsimiegojau. Ryte tipo apžiūrėjau Parnu ir patraukiau on the road. Ten kažkur kažką sutranzijau, ir kažkaip kažkada atsiradau ten, kur Titanikas visus kelią i Saaremaa. (Saaremaa – estiskai reiškia Saare = sala; maa = žemė. Va teip!) O čia sutikau merginas = Jūratė ir Reda! Ai tiesa, pakeliui kažkur mačiau beklaidžiojantį Martyną...
             Taigi visi trys nuplaukėm į salą, iš kur toks bičas nuvežė mus į Kuressaare! Ten sutikome Remigiją ir Tadą. O ~ 16:00 prie mūsų prisijungė Martynas. Tą diena padarėme Kuressaare!
             Išaušo šeštadienio rytas! Planas A = išsinuomoti dviračius liko neįvykdytas, nes nuomos punktai – žertvos, neturėjo šešių laisvų dviračių. Tadas ir Remigija patraukė į šiaurę ieškoti uolų, na o mes keturiese – į pietus ieškoti paplūdimių... Ilgai ėjome per estiškas džiungles – laukus, miškus, pelkes, mus negailestingai valgė uodai... Bet priėjome...
             Pasiekėm paplūdimius. Čia buvo labai negilios vietos. ~ 1 km galima bristi į jūrą. Jergutėliau, o koks vanduo šiltas, tikriausiai ~ 26, nors gal ir daugiau, laipsnių. Ką čia mes veikėme, istorija nutyli... O ~ 19:00 vėl visi šeši susitikome Kuressaare. Čia vyko kažkoks estiškas bugis. Nu joooooooooo... Kažkas grojo estų liaudies muziką, o suomių turistai ir estų čiabuviai sėdėjo ir viską pasyviai stebėjo!
             O vėlai vakare patraukėm į kelią. Aš, Jūratė ir Reda greit sutranzavome mašiniuką, kuri mus nuvežė į dar vieną estišką bugį – kažkokį koncertą... Bet mes tranzavome toliau.
             Niekam mes nebuvome įdomus ir niekas mums nestojo... Todėl ir nuėjome miegoti...
Ryte sutranzavau suomį fermerį, kuris mane nuvežė iki kažkokio kaimo. Beje, jis man pasiūlė darbą pas jį fermoje... Likimo ironija – kažkada daugiau kaip mėnesį valkiojausi vakarų Europoje, ieškojau darbo... Niekas nesiūlė... O dabar, jolki palki...
             Suomis išleido mane kažkokioje degalinėje. Čia aš įsiprašiau į estų turistų autobusą, kuris chrien žino kur važiavo. Bet jis važiavo per Parnu. O to man ir reikėjo...
             ~12:00 jau tranzavau uz Parnu. O čia prasidėjo tikras "vietinis" tranzas. Ilgiau kaip 10 minučių netranzuodavau, bet stojo mašinos, kurios vežė po 5 – 10 km, nuo vieno kaimo iki kito... Taip su N mašinų atsidūriau ~ 24 km nuo EST/LV. Experienc'as man pasakė, kad po tokiu nesąmonių, visiškai nebudingų estams, turi sustoti mašina, kuri veš toli. Sustojo lietuvis. Nuvežė iki Ukmergės. 5 minutės tranzo, ir as jau ratuose važiuojančiuose į Vilnių...
             19:00 buvau namie!

Kelionėje supratau du dalykus:
Pirma, as nė velnio nemoku rusu kalbos;
Antra, estai yra kruta tauta. Jie nieko gražaus neturi, jų kurortai = š... O geriausi paplūdimiai yra pelkėse. Bet nors ir nieko neturėdami, jie sugeba daryti $$$…

Įsiminiau vieno esto pasakytus žodžius – šieslivo tiebie parien, i pastaraise ostatsia žyvym...

Copyright © 1999 – 2011 by Remigijus Launikonis. All rights reserved.