Naujienos
Kas yra kas...?
------------
E–paštas

KELIONĖ APLINK LIETUVĄ. III DALIS – "MES VIS DAR NIEKUR NESKUBAM, ARBA PRADĖTUS DARBUS REIKIA BAIGTI"...
2004 09 24 – 2004 09 26

Pasakojimą skaitykite čia
Maršrutas: Vilnius – Druskininkai – Liepalingis – Veisėjai – Kučiūnai – Lazdijai – Krosna – Marijampolė – Vilkaviškis – Kudirkos Naumiestis – Šakiai – Kaunas – Vilnius
Dalyvauja: Donatas ir Remigijus

Kiekviena kelionė turi pradžią. Mes Vilniuje prie Maxima bazės... Jau tradicija tapęs – alaus gėrimas autobusų stotelėje. Tipo ilsimės... Kelyje Vilnius – Druskininkai buvo daug tiulienių. Atsistojome gale, po penkių minučių turėjom mašiną į Druskininkus... Druskininkuose pamatėme gražią bažnyčią...

Valgom košę ant Nemuno kranto... Geriu alų, naktyje... Geriu mineralinį. Buvo sūru... Aplankėme ir kitą Druskininkų bažnyčią...

Pankuojam naktį Druskininkuose... Ėjom naktį Nemuno pakrante ir nukrypome nuo kelio. Ta proga išgėrėme alaus... Sapnuoju sapnus... Pusryčiaujame miške...

Veisėjuose prie ežero... Valgau ledus Veisėjuose... Tranzuoju į Kučiūnus. Tranzai žvyrkelyje ir liko šimtaprocentiniai – dvi mašinos važiavo, dvi ir sustojo. Tas pats buvo prieš penkerius metus žvyrkelyje Žeimelis – Pasvalys... Pietauju Kučiūnuose...

Kučiūnuose ant keliuko ... Kučiunuose prie sienos su lenkais. Norėjom lipti į pasieniečių bokštelį, bet nepavyko – jis buvo anapus tvoros. O tvoros peržengti neišdįsome... Lazdijuose. Glostau ožiuką. Turbūt gyvūnėliai man patinka... Ir vėl prie bažnyčios. Tik Vilkaviškyje...

Stogas naktyje. Beveik menas... Vieta miegojimui... Čia mes miegojom... Pusryčių vieta...

Aš, Donatas ir dėdė Vincas Kudirkos Naumiestyje... Pjaustau morkytes... Kepu morkytes ir svogūnėlius... Mūsų košė...

Aplankėm Lietuvos Respubliką... Šakiuose vyko kartingų varžybos. Ir mes ten buvome... Į kartingas žiūrėjau iš arti... Kaunas. Valgom silkę autobusų stotelėje...
Copyright © 1999 – 2011 by Remigijus Launikonis. All rights reserved.