Naujienos

Dislokacijos vieta: Rusnė
Davyvauja: Rita, Gražina, Stasiukas, Kristė, Tauris, Marius, Remigijus

***

Savaitgalis nerūpestingasis – taip galima pavadinti šitą reikalą, kuri mes veikėme maždaug nuo penktadienio vakaro iki sekmadienio vakarienės. Dalyvautojų buvo lygiai septyni...

Ir atsiradome mes penktadienį vėlai vakare Stasiuko pirtelėje, Katyčiuose. Karšta, gerai iškūrenta buvo pirtelė. Lygiai šimtas laipsnių. O po pirtelės Stasiuko mama atnešė mums didelį puodą kopūstų su dešrelėmis ir bulvėmis. Tai bent skaniai prisivalgėme. Stasiuko mama sugalvojo mums maršrutą plaukimui. Išsimiegojome...

Šeštadienį ryte visi išvažiavome Rusnės link. O kelias Šilutė – Rusnė buvo apsemtas. Kaip mums jis patiko. Braidžiojome po vandenį linksmai, važinėjome vandeniu pirmyn atgal, fotografinome ir fotografinomės juokingai...

***

Kai viskas nusibodo, važiavome toliau. Atvažiavome į Rusnę. Čia susitikome su Stasiuko mamos pažystamu, kuris mums labai padėjo įvairiais klausimais. Nusipirkome rūkytų karšių...

O kai pradėjome statyti laivus, sugalvojome, kad pas Stasiuko tėvus palikome katamarano rėmą ir irklus... Ir žemėlapį... Irklus išsinuomojome, katamaraną pastatėme be rėmo, o žemėlapį padovanojo Stasiuko mamos pažystamas. Išplaukėme penki, nes Tauris ir Marius neišplaukė...

Diena buvo saulėta, bet pūtė šaltas vėjas. O upė buvo plati ir nesrauni. Bet gražūs krantai buvo upės. O kartą sustojome prie siūbuojančio tilto ir valgėme rūkytus karšius. Ten aš geriau Švyturio žalią...

***

O mums bebūnant vandenyje, pro šalį praplaukė kateris. Jis padarė dideles bangas. Siūbuoti ant bangų buvo linksma. Padarėme keliatą nuotraukų apie siūbavimą ant bangų ir katerį...

Po maždaug dviejų valandų plaukimo priplaukėme informacinį centrą, prie kurio ir turėjo baigtis pirmoji mūsų kelionės diena. Ieškojome nakvynės vietos – blogai: malkų niekur nebuvo. Galvojom kaip ir kur, tada nuvažiavome į sodybą, kurios turėtojas užsiima kaimo turizmu, ir nusipirkome didelį maišą malkų. Sumokėjome dešimt litų...

Turėjom gerą laužą ir skanią vakarienę. Dar turėjome desertą prie vakarienės – tinginį skanų labai. Ir anksti nuėjome miegoti, nes pūtė šaltas vėjas, o užuovėjos nebuvo, nes ten nebuvo medžių...

***

Vanduo aplink, todėl drėgna aplink, todėl naktis buvo šalta, todėl sušalau aš naktį. Truputį sušalo ir kiti. O naktį verkė Marius. Sakė, jam buvo per karšta. Girdėjau viena ausimi. Kita ausis miegojo...

Rytas buvo ir vėl gražus. Išplaukėme Kuršių marių link. Priplaukėme marias ir pajautėme dideles bangas. Mūsų laivelis iš katamaranų gondolų ir be rėmo buvo ypatingai nestabilus santykiuose su marių bangomis. Sustojome žvalgybai. Nusprendėme – plauksime šiek tiek, o jei blogai plauksis, grįšime atgal...

Iš pradžių plaukėme prie kranto, vėliau išmąstėme, kad kuo toliau nuo kranto, tuo mažesnės bangos. O kuo mažesnės bangos, tuo lengviau plaukti. Plaukėme šiek tiek toliau nuo kranto. O krantu mes vadinome meldus, nes tikrasis krantas neaišku kur buvo – viskas labai apsemta...

***

Priplaukėme kanalą ir pasukome į kairę. Suvalgėme tai ką turėjome ir išplaukėme kanalu į priekį. Kanalas buvo užšalęs. Ledas buvo plonas, ledą sulaužydavo baidarė lengvai...

Priplaukėme ir vėl informacinį centrą, supakavome laivelius ir išvažiavome Rusnės link. O Rusnėje nusipirkome rūkytų karšių ir niegių. Niegė – maža, plona, skani žuvytė, kuri kainuoja 1 Lt. Karšis visi žinote kas yra...

O kai važiavome per vandenį keliu Rusnė – Šilutė, važiavimui naudojome irklus, nes taip važiuoti buvo įdomiau. O kažkokios nepažystamos mašinos keleiviai mus filmavo. Gal parodys per teliką... O viena mašina bandė mus lenkti ir aptaškyti, bet užliejo savo variklio žvakes ir užgeso. Mes ją ištempėme ant sausos žemės...

***

Atvažiavome į Katyčius. Čia mūsų ir vėl laukė karšta pirtis. O po pirties Stasiuko mama ir vėl atnešė skanią vakarienę. Pavalgėme ir niekur nenorėjome važiuoti, nes čia viskas taip paprasta ir lengva. Vis dėlto vakare išvažiavome namo, nes turbūt taip reikia...

Copyright © 1999 – 2011 by Remigijus Launikonis. All rights reserved.