Naujienos

2006 03 28 – 2006 04 07

Pasakojimą skaitykite čia
Dalyviai: Donatas ir Remigijus

Iškeliavome traukiniu Kaliningradas – Sevastopolis... Kaip ir visada, traukinyje turėjome alų... O stotelėse, kuriose traukinys stovėdavo ilgiau, vaikštinėdavome po stoties rajoną, analizuodavome bobučių, pardavinėjančių peronuose, siūlomų prekių asortimentą bei kainodarą... Charkove traukinys stovėjo beveik tris valandas, todėl susipažinome su naktiniu miesto gyvenimu...

Po pusantros paros važiavimo išlipome Bachčisarajuje ir patraukėme į miesto oloje – Čufut–Kalė pusę... Pakeliui užsukome į Beš–Koš kalnagūbrį... Taip atrodo Beš–Koš uolos... Ir taip...

Žiūrėjome į Bachčisarajų iš aukštai... Beš–Koš uolose buvo ir olų... Beš–Koš... Apačioje pamatėme kanjoną, kuriuo kelias veda į Čufut–Kalė...

Beš–Koš... Beš–Koš... Kelionės dalyviai ant Beš–Koš... Kelias į rytus...

Po beveik pusdienį trukusio klaidžiojimo po Beš–Koš, pasukome žemyn... Beš–Koš... Pakeliui radome įdomių tvarnių – uolose olų panašių į trobą su langais ir durimis... Bachčisarajaus gatve keliavome Čufut–Kalės link...

Aplankėme Uspenskij vienuolyną... Kilome į viršų, o pakeliui žiūrėjome į olas uolose... Pagaliau pamatėme Čufut–Kalė... Čufut–Kalė...

Žiūrėjome į Čufut–Kalė... Slėnis... Viena ola turėjo "balkoną", ir aš stovėjau ant jo... Pro olos "langą" žiūrėjome į slėnį...

Slėnis kitoje pusėje, tolumoje – Bachčisarajus... Pavakaryje iškeliavome į Sevastopolį, ir jau Sevastopolio krantinėje žiūrėjome į saulėlydį Juodojoje jūroje... Atkeliavome į Alupką... Ėjome Alupkos gatve ir pamatėme Ai–Petri kalną...

Nusipirkome alkoholio... Ai–Petri kalnas... Ėjome prie jūros per palmių alėją... Radome jūrą ir turėjome poilsį ant uolų...

Nuo jūros kranto žiūrėjome į Ai–Petri kalną ir Alupkos rūmus... Jūra prie Alupkos... Laipiojau uolomis prie jūros... Braidžiojau jūroje ir gėriau Masandros vyną...

Gėriau Masandros vyną... Prie jūros sutikau draugą... Medis... Mėlyna Juodoji jūra...

Ai–Petri kalnas... Kilome į Ai–Petri kalną ir žiūrėjome į vynuogynus... Jūra iš aukštai... Radome ir sniego...

Nusifotografavau šalia sniego... Ai–Petri kalnas nuo šiaurės pusės... Ant Ai–Petri kalno kėliau Lietuvos vėliavą... Medis prie krašto...

Žemyn nuo Ai–Petri kalno... Ir aš buvau ant Ai–Petri... Koreizas ir Gaspra iš viršaus... Kraštas...

Aš ir medis prie krašto... Kalnas kalnuose... Kelias serpantinais žemyn... Bandžiau autostopą...

Mes keliaujame į Jaltą... Krymo automobilis Nr. 1... Krymo automobilis Nr. 2... Krymo automobilis Nr. 3...

Koreizo gatvėje... Aplankėme Kregždutės lizdą... Kregždutės lizdas... Ilsėjausi prie Livadijos rūmų...

Jaltos centre... Jaltoje medžiai auga visur... Išbandėme Masandros portveiną Jaltoje prie jūros... Rytas centrinėje Jaltos aikštėje...

Stovėjau šalia Altajaus kedro Nikitskij botanikos sode... Iš Jaltos į Simferopolį važiavome troleibusu... Pakeliui aplankeme Aluštą. Nuotrauka – nieko ypatingo – užfiksuoja tik patį apsilankymo Aluštoje faktą... Tankas Simferopolyje...

Simferopolyje stoties rajone gėriau alų... Iškeliaujame į Odesą... Stovėjau Odesoje aikštėje prie Lenino... Prabangus tarybinis automobilis – "Čaika"...

Odesoje... Odesoje radome nuorodą į Klaipėdą... O Kijeve lijo... Cerkvė Kijeve...

Kijeve... Vienas iš kelionės dalyvių kelionės pabaigoje...
Copyright © 1999 – 2011 by Remigijus Launikonis. All rights reserved.