Naujienos

Nuotraukas žiūrėkite čia
Maršrutas: nuo Pakoplyčio iki Jūros
Dalyviai: Jurga, Kristė, Rita, Stasiukas, Raimis, Remigijus

Mes ir vėl sulaukėme ilgojo savaitgalio, tad pats laikas krautis manatkes ir – į gamtą. O šį kartą mes keliausime į Žemaitiją ir plauksime Akmena. Kažkaip gavome mikrūškę, sėdome šešiese ir – į kelią... Oras buvo puikus... Vilniuje, Kaune, Jurbarke, Tauragėje... O kai priartėjome prie Šilalės, dangus užsišiko ir net pradėjo lyti... :-( Užvalgėme, greitai atsiradome ant vandens ir lietus liovėsi. :-)
             Akmena – gana platus, sraunus ir rėvingas upelis. Vandens upėje buvo daug. Tai leido mums plaukti gan nerūpestingai, nes akmenys nesimaišė ant kelio...
             Nakvynei stojome prie Sermo upelio. Susikūrėme varganą lauželį, nes malkų, kaip ir visada, Žemaitijoje mažai (todėl būdamas Žemaitijoje aš su nostalgija prisimenu nuostabius Dzūkijos miškus, kuriuose yra visko, ko reikia...), pavakarieniavome ir į pirtelę. Būtent – PIRTELĘ. Visgi sugebėjome su tom nusususiom malkom įkaitinti akmenis ir padaryti po tris užėjimus su tarpiniais nusimaudymais Sermo upelyje. O vakarienei valgėme šašlykus, kurie truputį nepavyko. Todėl aš dar ilgai negalėsiu net žiūrėti į vištieną...
             Kitą dieną linksmai plaukėme toliau, pakeliui aplankydami piliakalnius ir alkakalnius. Vakarop priplaukėme Pagarmantį, o dar šiek tiek pairklavę įvairavome į Jūrą. Čia ir baigėme savo žygelį: atsivarėm mikrūškę ir išvažiavome į Katyčius, į Stasiuko pirtelę. Čia išsipirtinom, išsimiegojom ir iškeliavome namo. Tiesa, pakeliui aplankėme Nemuno potvynio užlietas pievas ir Rambyno kalną.

Copyright © 1999 – 2011 by Remigijus Launikonis. All rights reserved.