Naujienos

LADAKAS, INDIJA
2009 08 14 – 2009 09 05

Pasakojimą skaitykite čia
Dalyviai: Jurga, Lina, Rita, Kristė, Agnė, Andrius, Alminas, Mindaugas, Remigijus

Kelionės pradžioje bandome apsisaugoti nuo Indijoje sparčiai plintančio kiaulių gripo... Mergaitė kaulija pinigėlių. Pinigėlių ji negavo... Vakariečių labai mylima Main Bazar gatvė Delyje. Visa gatvė – vienas didelis ilgas turgus... Main Bazar gatvė po lietaus. Per liūtį čia tekėjo pusė metro gylio "upelis"...

Karvė ilsisi Main Bazare. Ji čia gyvena, nes čia jos namai. Čia ja visi rūpinasi... Sikų šventykla Delyje. Čia viskas švaru ir gražu... Sikas tėvas ir sikas sūnus... Arba sikas senelis ir sikas anūkas... Velniai supaisys... Delio gatvės gyventojai...

Delio gatvės gyventojai... Jaunikio paruošimo vedyboms ceremonija. Mes joje taip pat pabuvome... Induistų ašramas Delyje... Darni indų šeima prie induistų ašramo...

Centrinė Manalio gatvėje... Kelias Manalis – Keylongas būvo labai prastas. Dažnai jis būna nuplaunamas musoninių liūčių... Marhi miestelyje sustojome papusryčiauti... Indijoje žmonės keliauja ir taip...

Apvirtusi fūra. Vairuotojui pasisekė, jog jis nenuriedėjo žemyn... Mūsų autobusiukas kelyje... Vienuolyne Keylonge. Vienuoliai buvo labai svetingi. Tikriausiai šis vienuolynas nėra turistų gausiai lankomas... Tolimas kelias, kuriuo mes atvažiavome...

Ladako pasų patkrinimo punktas atrodo maždaug taip... Kelio tvarkytojų nakvynės vieta... Moterys – kelio tvarkytojos... Pakeliui į Keylongą...

Gamtos sukurtos "pilys" yra pačios gražiausios... Vėliavėlės rodo, jog mes pasiekėme perėją...

Slėnis snieguotų Himalajų apsuptyje... Stumiame laiką restoranėlyje, nes sugedo mūsų autobusiukas... Antra pagal aukštį pasaulyje motorizuota perėja – Taglang La. Jos aukštis – 5328 metrai...

Aplankėme budistų šventykla Lehe... Šventyklos viduje sutikome mediduojančių indų ir vakariečių... Leho gatvėje...

Leho pastatai ant uolų... Lehas nuo Shanti stupos kalno... Shanti stupa – viena iš Leho įžymybių... Šventykla...

Minia, kuri atėjo paklausyti Dalai Lamos paskaitos... Saulė buvo negailestinga. Žmonės nuo jos slėpėsi gan vienodai... Dalai Lama skaito paskaitą... Ladako žmonės...

Restorane pas siką Gurunam... Kalnai, kurie vadinami Mėnulio kalnais. Nors aš Mėnulyje niekada nebuvau, tačiau manau, jog pavadinimas yra labai taiklus...

Stovime kelyje Lehas – Lamayuru, nes čia tikrinami mūsų pasai... Lamayuru vienuolynas – pats gražiausias kada nors mano matytas budistų vienuolynas... Lamayuru vienuolynas... Lamayuru vienuolynas...

Lamayuru vienuolynas... Lamayuru vienuolyno viduje... Yapola upė prie Bukbuktse kaimo... Žygiuojame į kalnus...

Mūsų komandą sudarė devyni žygeiviai, du arklininkai, vienas virėjas, vienas gidas ir devyni arkliukai... Čia yra mūsų arkliukai...

Pirmoji žygio nakvynės vieta prie Hanupata kaimo... Yapola upė atrodo visai linksmai plaukiama. Jurga ir Rita panoro turėti laivelius...

"Restoranas" prieš Sirsir La perėją... "Restorane" valgome pietus... Mažasis jakas...

Komanda užlipo ant Sirsir La perėjos (4805 metrai)... Didysis jakas...

Phostoskar kaimo žmonės... Mergaitė...

Photskar kaimas... Piemenys gano avis ir ožkas...

Jurga šoka...

Papietavome ir tuoj tuoj keliausime toliau... Mūsų arkliukai žygiuoja...

Sengge La perėja (5000 metrai)...

Dar viena stupa... Ladakiečiai ir nederlingoje žemėje sugeba išsiauginti grūdus... Kaimo vaikai visame pasaulyje yra vienodai smalsūs...

Himalajinis švilpikas (Marmota himalayana) buvo dažnas svečias žygio metu... Dordžei – mūsų gidas... Arklininkas Sendžiu... Taip atrodė mūsų stovyklavietė: trys mėlynos palapinės – mūsų nakvynės vieta, raudona palapinė – "restoranėlis", kuriame mes leidavome vakarus, o geltonoje palapinėje buvo gaminamas maistas...

Mažasis jakas... Komanda žiūri...

Komanda užlipo ant Morgon La perėjos (4100 metrai)...

Vienuolynas Lingshed kaime... Lingshed kaimo mokiniai...

Avių ir ožkų banda aplankė mūsų stovyklą...

Komanda užlipo ant Hanamul La perėjos (4700 metrai)... Jurga keliauja dulkėtu takeliu... Tiltukas per Oma Chu upelį...

Zanskaras plukdo drumzlinus savo vandenis... "Viešbutis" Hanamur kaime...

Akmenuota Zanskaro pakrantė. Vanduo buvo labai šaltas... Pishu kaimas – gražus, tvarkingas ir tuščias... Stupa... Džiovintas jako mėšlas – ladakiečių "malkos"...

Pishu kaimo žmonės... Kelias į niekur...

Zanskaro upė turi ir paplūdimį... Mūsų palapinės Rinam kaime...

Karsha kaimo vienuolynas... Vienuolyno viduje... Karsha vienuolyno vienuoliai...

Ceremonija... Vienuoliukas... Mergaite ir puodas... Ilsimės ant tilto per Zanskaro upę...

Žygiuojame Padumo link... Žygio pabaigos nuotrauka Padume... Krauname daiktus į džipus... Ledyno liežuvis...

Mes patekome į avariją prie Lamayuru. Taip atrodė mūsų džipas po avarijos... Batų taisytojas Lehe... Ladako moteris...

Krauname daiktus į džipą, iškeliaujame į oro uostą... Main Bazar gatvė Delyje... Musulmonų šventykla... Lotoso šventykla...

Indijos vartai... Geriausias transportas Indijoje – rikša... Indija – kontrastų šalis... Raudonasis fortas Delyje...
Copyright © 1999 – 2011 by Remigijus Launikonis. All rights reserved.